بهترین کلینیک کاشت ابرو

Wiki Article

شش ماه: رشد موهای ریخته شده، رسیدن به تراکم مطلوب، رشد طبیعی موهای ابرو

تمامی این موارد باعث می‌شوند کاشت ابرو نتایج دائمی و مادام‌العمر داشته باشد. تنها زمانی بعد از کاشت، ابروها مجدد شروع به ریزش خواهند کرد که فرد با مشکلات هورمونی، بیماری‌های خودایمنی و… روبه‌رو شده باشد.

انتخاب یک ناحیه از سر به عنوان بانک مو (معمولا پشت گوش انتخاب می‌شود)

همین موضوع روی ظاهر افراد تأثیر می‌گذارد؛ به‌گونه‌ای که مبتلایان به دنبال روش‌هایی برای رسیدن به ظاهری جذاب هستند. کاشت ابرو پرتراکم ایده‌آل‌ترین روش ممکن است. سندروم نترتون نیز یکی از بیماری‌های نادر پوستی و ژنتیکی است و می‌تواند به مرور باعث نازک شدن موها شود.

استرس و اضطراب نیز ریشه بسیاری از بیماری‌ها هستند و موهای ابرو نیز از تأثیرات آن‌ها در امان نخواهند بود. درصورتی‌که افراد استرس زیادی را تجربه کنند، با تغییرات فیزیولوژیکی روبه‌رو خواهند شد که همین موضوع باعث کاهش اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو می‌شود.

پاسخ به این پرسش بله می باشد، چرا که فرآیند کاشت ابرو مقداری پیچیده است و اگر به پزشکی مراجعه شود که تبحر و خبرگی را نداشته باشد، ممکن است که علاوه بر ایجاد چهره زشت، هزینه مجدد را برای متقاضی به همراه داشته باشد.

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس رهبر صنعت لیزر موهای زائد در دنیا

سرعت عمل بالای کار به دلیل بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته

از دیگر ویژگی‌هایی که در بهترین روش کاشت ابرو مورد توجه قرار می‌گیرد، جهت رویش موهای قیمت کاشت ابرو ابرو است. ابرو به سه قسمت دم، تنه و سر تقسیم می‌شود. در هر کدام از این بخش‌ها، جهت رویش مو با هم فرق دارد. بنابراین برای اینکه بعد از پیوند ابرو، ظاهر فرد به صورت طبیعی جلوه کند، باید جهت رویش موهای کاشته شده با جهت موهای اصلی، یکی باشد.

تغییرات هورمونی نیز می‌تواند افراد را نیازمند کاشت ابرو پرتراکم کند. به‌عنوان‌مثال کم‌کاری و پرکاری تیروئید عدم تعادل هورمونی را باعث خواهند شد.

این عمل زیبایی درد ندارد و به خاطر بی حسی که ایجاد می شود شما چیزی احساس نمی کنید. کل این پروسه چیزی حدود ۲ الی ۳ ساعت طول می کشد.

افرادی که بنا به دلایل ژنتیکی، برداشتن بیش از حد ابرو، ضربات وارده به سر و یا ابتلا به برخی بیماری ها، دچار ریزش ابرو شده اند، بهترین گزینه های انجام کاشت ابرو هستند.

با کمک این آزمایش‌ها شما می‌توانید اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار پزشک خود قرار دهید.

 افرادی که ابروهای آن‌ها به دلیل افزایش سن کم‌پشت شده‌اند.

Report this wiki page