تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

الرئيسية عن الشركة المنتجات الشركاء العملاء الخدمات للتواصل الأسئلة الشائعة وظائف أهم منتجاتنا:

برای نگهداری از یو پی اس ابتدا باید انتخاب درستی را در خرید یو پی اس انجام دهیم. بهترین انتخاب یو پی اس توان بالا است که باعث می شود یو پی اس حداکثر توان خود را بکار نگیرد و بیشتر عمر کند و یو پی اس انلاین به دلیل اینکه بدون وقفه کار می کند، ممکن است دچار فرسودگی هایی شود که در این منظور می توانید از یو پی اس افلاین یا اینتراکتیو استفاده نمایید.

این مدل برای کاربرد های غیر حساس استفاده می شود مانند: کامپیوتر های شخصی، دوربین، درب پارکینگ ها، که حساسیت بالایی نسبت ب دقت ولتاژ برق ورودی ندارند.

این محصول با ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت برای انواع تجهیزات نظیر کامپیوترها، تلویزیون‌ها، کنسول‌های بازی، درب‌های اتوماتیک و موارد دیگر بسیار مناسب است.

تامین برق بدون وقفه و تضمین کیفیت برق ورودی این قبیل دستگاه ها تنها با استفاده از یو پی اس های آنلاین میسر می باشد.

همچنین شما را در برابر از دست دادن داده‌های حیاتی و کارهای ذخیره نشده محافظت می‌کند.

دستگاه پمپ آب برای افزایش فشار آب در ساختمان‌های چند طبقه لازم است. یو پی اس پمپ آب یک راهکار برای ادامه استفاده از این دستگاه ضروری در زمان قطع برق است.

چند پرسش خریداران و مشتریان و پاسخ‌های کارشناسان برای خرید یو پی اس مناسب و استفاده بهینه برای افزایش کارایی یو پی اس را برای شما بیان می‌کنیم.

يعمل بسرعة بعد انقطاع الكهرباء ( اى لا يحتاج الى وقت انتظار حتى يعمل كما فى المولد )

از معایب آن نیز می‌توان به وابستگی به ولتاژ و فرکانس ورودی اشاره کرد. همچنین کیفیت توان خروجی این سو پی اس‌ها مناسب نیست مگر اینکه از استابلایزر و ترانس‌های فرو رزونانس استفاده شود.

با ثبت نام در خبرنامه شرکت بهراد، به روز رسانی ها، نظرسنجی ها و... به اطلاع شما می‌رسد.

در این مقاله قصد داریم با یو‌ پی اس‌ها بیشتر آشنا شویم و به بررسی کاربرد و موارد استفاده‌ی آن‌ها بپردازیم. در انتها نیز به معرفی محبوب‌ترین یو پی اس‌های فروشگاه دیجی کالا خواهیم پرداخت.

قطع برق در مطب دندانپزشکی، تمام تجهیزات موردنیاز دندانپزشک که به یونیت دندانپزشکی متصل هستند را از کار می‌اندازد و اتمام کار امکان‌پذیر نیست.

شکل ۲: یو پی اس تعاملی با خط وقتی توان ورودی قطع می‌شود، سوئیچ انتقال باز شده و توان از باتری به خروجی یو پی اس انتقال منبع تغذیه بدون وقفه پیدا می‌کند. از آنجایی که اینورتر همیشه کار می‌کند و به خروجی متصل است، این طراحی فیلترسازی اضافه‌ای دارد و در مقایسه با یو پی اس استندبای، موجب کاهش اثرات حالت گذرای سوئیچینگ می‌شود.

Report this wiki page